Tuesday 11 October 2011

..111011..

assalamualaikum
2 minggu lps balik kg..sebab parents g haji..hntr dieorg kat airport k.terengganu..
parents wat keputusan utk ke madinah dr k.terengganu bukan k.bharu..
sbb klu dr k.bharu..flight akan delay lama kat KLIA..tp direct ke madinah jika dr k.terengganu..
sejak tahu dieorg dpt menunaikan haji tahun nih..aku dh start pujuk hati..
tanam siap2 dlm kepala hotak aku ni..y aku akan konvo tanpa mereka pd hari tuh..
sakit..memang sakit..dan bertambah sakit bila hr konvo jatuh hr isnin..
memang xde la adik-beradik aku y dpt join..itu pun aku dh set siap2 dlm kepala otak aku..
aku terima dgn hati y terbuka sbb aku th mereka tetap kat tepi aku walau ape pun y aku buat..
nasib aku x berape nk baik dlm kes konvo nih..aku anggap kehadiran mereka masa tauliah suksis dl..
sebagai ganti mereka pada hr konvo nti..hehehe..hr konvo nti mereka y xdtg time tauliah akan dtg..
jem..jem..sape lg klu bukan mrmj, abg jef dan kak ani..hehehe..smile always with me..
masa balik kg hr tuh jgk..mek dgn ayah panggil masuk bilik dieorg..tanya pasal kerja dan konvo..
masa dieorg minta maaf sbb xdpt dtg..air mata dh jatuh dh..alamakkk..sebenarnya aku xde la kuat sgt..
tp under control lg..rasanye mereka xperasaan kot sbb aku tunduk je..xleh tunjuk lemah dpn mereka..
sbb xnak mereka risau+rasa bersalah..ini semua sudah takdir..nasib y spttnya aku terima..
alahaiiiiiii ayah..jgn la buat anakmu sebak..tp kali ni memang nangis betul2 la..
semua nangis sbb ayah nangis masa salam dgn ktorg adik beradik sebelum naik flight..
dan td, ayah call bgth dia dh smpai mekah..dan masih lg tanya konvo bila..aduhaiiiiiiiii.. 
tp xdpt ckp lama sbb line mcm xbape nk clear..biasa lah bila jauh..
ayah..ayu syg ayah..ayah jaga diri..ayu pun jaga diri..
^_^

No comments:

Post a Comment