Tuesday 20 March 2012

..200312..

assalamualaikum 
selama aku hidup kat muka bumi nih.. aku nk buat satu kenyataan..
berdasarkan apa aku dgr,lihat dan rasa pada kehidupan ini iaitu..
ORANG YANG SUKA MENIPU AKAN MENGAMUK BILA DITIPU..
mcm pelik kan..orang y kaki menipu nih, akan mengamuk sakan bila dia ditipu..
aduhaiii..mungkin rasa tercabar kot..entahlah..macam-macam..
dh bnyk kali jgk la aku kena macam nih..layan je la..
mestilah aku xtahu y aku ditipu..tp bila aku dpt tahu y aku kena tipu..
memang siap la..bukan wat pe pon..xde nye aku nk slow-talk atau tanya..
nape ko tipu aku..paling kurang aku layan je rentak ko..
aku layan je benda y ko tipu dan mcm2 y aku tnya+buat..
y akhirnya ko akan terkantoi sendiri..dan aku memang suka tgk riak muka ko masa tuh..
dan ko nak mengamuk..hehehe..tolonglah..orang macam ko..
xrugi 1 sen pon lor xde..lg untung ade la..g  la main jauh2..
aku dh bosan+penat+letih dgn ko..

No comments:

Post a Comment