Friday 6 April 2012

..060412..

assalamualaikum
sejak akhir2 nih nama itu semakin disebut2..mcm tahu2 je nama nya disebut..
sms aku terima..agak lama dia x sms aku..y aku igt last b'hubung masa aku kahwin,
wish something psl kahwin,dan minta maaf sbb x dtg..sesuatu y memang aku dh agak..
entahlah..mengingati masa lalu membuatkan aku sakit..membuatkan aku geram..
ya aku masih marah..walaupun kemaafan telah berkali-kali aku beri..
betullah kata-kata memaafkan tidak semudah melupakan..
ianya tidak akan terjadi jika hanya bertepuk sebelah pihak..
ya..aku memang salah..dan aku bodoh..sbb memberi terlalu bnyk peluang..
dan skrg aku masih lg memberikan peluang..peluang y tidak ikhlas sebenarnya..
aku membalas sms atau call kerana terpaksa..kerana malas nk panjangkan cerita..
supaya semuanya nampak baik-baik..y kononnya aku telah melupakan semua itu..
jika kamo y selalu menggunakan tagline "with love" ada terbaca blog ini,
berhentilah menghubungi aku..aku sebenarnya tidak ikhlas..aku terpaksa dlm rela..
kerana aku tidak sanggup utk memutuskan hubungan y memang telah terputus..
cukup-cukuplah..biarlah apa y sudah berlalu..berlalu pergi..
tiada apa y nak dikesalkan..kerana ini keputusan kita berdua semasa di UTHM dl..

1 comment: