Wednesday 25 May 2011

macam-macam

alhamdullilah..hingga ke saat ini..masih lg mampu bernafas dan tersenyum seperti biasa..
agak huru-hara kebelakangan ini dgn kerja dan kehidupan seharian..

kerja..
gara-gara sistem baru..kepala otak ni diperah abis-abisan utk phm btl2 sistem (flow+tabiat)
sistem baru ni ok..sgt laju..ade la hal-hal y xmemuaskan hati..tp alhamdullilah under control lg..
tp sayang disebabkan projek database tidak siap lg dan dijangka go-live pada 27.06.2011..
maka ARC Merchandise Analytics pon di tunda ke tarikh 27.06.2011..yahooooooooo..
hehehe..bnyk masa lg utk mentelaah ARC Merchandise Analytics ni..kena belajar btl2..
senang nk minta kerja kat SOGO, MC'D,COURTS, CROCS..hehehe..jahat kan aku...^_^..

kehidupan seharian..
bnyk berfikir dan termenung kerana ade beberape perkara y memerlukan perancangan..
ceritanye begini,kak dah (aku dok rmh dia skrg ni) ade minta pindah balik kelantan..dia kan CIKGU..
jadi aku pon dok berfikir la..nk duduk mana lps ni..bajet mesti dh lari..dh xleh nk simpan bnyk dah..
ya la..nk sewa rmh lg, makan minum lg..mesti bosan giler..skrg lain la..sewa rmh mana ada.
makan minum terjamin..hidup meriah je..sakat anak buah aku..borak2 dgn kak dah.bg aku la..
xde perkara y paling baik bg diri aku...bila aku bgn tido, nmpk muka family aku..
dan bila aku nk tido..aku nmpk muka family aku..perasaan itu lain sgt..aku X lost dr jalan hidup aku..
serius aku dh serik dok sorg2 mcm kat johor dulu..sll lost..perasaan pula ntah pe-pe..
semlm result EG-TUKAR kuar..dan keputusannye kak dah TAK DAPAT PINDAH..
hehehehe..suka giler aku..hehehe..tp aku buat sedih juga la sbb kak dah beria nk balik kelantan..
nasib masih lg menyebelahi aku setakat ni..

ayat utk hr ni-25052011-
..KITA HANYA MAMPU MERANCANG..TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA..

No comments:

Post a Comment