Saturday 14 May 2011

..work..

maafkan aku..xdpt nk update blog mcm biasa..
kepala otak agak penat dgn training+testing new system..
mydin nk guna system baru utk manage semua report..
baru je nk fasih+pakar system lama iaitu Profitbase dr jerman..hehehe..pakar la sgt..
blh klik kat link jika mahu tahu dgn lebih lanjut lg..
system baru ni nama dia ARC Merchandise Analytics dr india..makin pening la..hehehe
blh juga klik kat link jika mahu tahu dgn lebih lanjut lg..
akan go live pada 10.6.2011..tp pada masa itu..aku tgh bercuti di kelantan..
aku start cuti 9.6.2011 lg smpai 12.6.2011..aku dh mohon cuti sejak bulan 4 lg..
siapa suruh tukar date sgt..sepatutnya 18.7.2011..jadi bukan salah aku la ya..
hehehe..bos pon xde ckp pe lg..jgn nk suruh aku tunda tarikh tuh la..
mahu aku mogok kat office tuh..mcm la bos kisah jika aku mogok pon..hehehehe..
xde hal la bos..jgn x confirmkan jawatan aku dh la..^_^..

ayat utk hr ni-14052011-
..WHATEVER DOESN'T KILL YOU MAKES YOU STRONGER..

No comments:

Post a Comment