Tuesday 19 March 2013

..190313..

assalamualaikum
hr ni hr ke-3 aku kerja setelah cuti 2 bln..xbnyk beza.masih sama mcm dl..
bila tgh2 bln..bnyk goyang kaki+tgn..xbnyk issue sgt ler..
just nk kena stady skt..sbb system y dok jaga skrg ade penambahbaikan..
masuk2 keja je nk kena standy minggu nih.tp xpe..duit semua tuh..i like standby tgh bln..

bila start keja, sudah semestinya ishmah dijaga oleh pengasuh..
kak ramlah namanye..umur dlm 40++..sbb anak dia y sulong umur 24 thn..
kak melah just jaga 2 org je iaitu ishmah dan aiman..sbb aku memang cari y jaga sikit nye..
xmau ramai2..nti x terjaga anak aku..hehehe..lgpon area rmh aku tuh ramai y jd pengasuh..
jd agak senang nk pilih y mana rasa terbaik utk ishmah.. aiman ni dh 2 thn..
masa mula2 nk hntr agar bimbang gak la..ya la..bdk 2 thn ape y dia th..
kan di pijak nye anak aku..minta jauh la ya..hr pertama hntr, ishmah meragam..
smpai pening kak melah..tp aku respek dia sbb dia xde pon call aku.
bgth ishmah meragam walaupon dia th aku ade je kat rmh..
salah aku gak sbb ishmah nih tido buai..tp aku lupa nk bg buai kat kak melah..
hr ke 2 dan seterusnya dh x meragam dh..tp lain plk y jdnye..
ishmah xnak duduk bawah..dia nk dok dlm buai je walaupon dia x tido..
malah klu kak melah nk main+riba+dukung..dia xnak..menangis..
ltk je dlm buai..senyap.. main sorg2..hmmmmmmm..anak mama..
ikut sgt perangai mama klu br kenal org..buat hal sndr..

esok genap 2 bln umur ishmah..anugerah allah s.w.t buat kami..
kain putih y akan kami warna dgn rencah kami berpandukan lunas-lunas islam..
agar ishmah menikmati hidup di dunia dan di akhirat dgn sebaik-baiknya..
y kami telah berjanji akan memberikan lebih dr y kami dpt drpd ibubapa kami..






No comments:

Post a Comment