Sunday 17 April 2011

someone ♥♥♥ something part 1

post kali ini ditujukan KHAS utk Encik Mohd Razali b Mat Johari (mrmj)..

perkenalan kami bermula pada bulan februari 2006..(maaf..xigt tarikh y specific)..
tp masih igt dgn jelas perjalanan CERITA CINTA KAMI..
hari sabtu..ada kelas tambahan ekonomi..lps kelas, aku g lepak2 dgn dak kelas kat bandar pasir puteh..
masa  tgh jalan2 kat area bandar..aku dan dak kelas terserempak dgn abg dak kelas(zainab) aku ni..
zainab ni tegur la abg dia..masa itu abg zainab ni dgn mrmj..masa itu first time kami terserempak..
dlm hati terdetik "blh tahan jgk budak ni"..terdetik sbb mrmj punya janggut..hehehe..
kelakar kan sbb tahun 2006 tuh memang trend simpan janggut..tp aku just ignore kan je la..
2 minggu lps tuh aku dpt msj dr no phone tidak dikenali..lmbt kan mrmj bertindak..hehehehe..
aku layan kan je la..setakat msj-msj je la..lebih kurang 2 minggu kami msj-msj..mrmj ajak jumpa..
aku ON je la..xth la nape..macam senang je aku g jumpa dia..sedangkan tindakan itu bahaya kot..
layan je la..maybe masa tuh hormon gatal aku tgh banyak..hehehe..first time jumpa..ok la not bad..
pada malamnye..kami declare couple..macam biasa dengan menggunakan MESAJ..
the rest is history..bukan Xnak cerita tp mcm agak privacy je..maaf..^_^..
PERMULAAN CERITA CINTA KAMI..next post will coming soon..

ayat utk hari ini-17042011-
..KESEMPURNAAN ORANG LAIN MENYEMPURNAKAN KEKURANGAN DIRI KITA.. 

No comments:

Post a Comment