Thursday 21 April 2011

someone ♥♥♥ something part 2

post kali ini ditujukan KHAS utk Encik Mohd Razali b Mat Johari (mrmj)..

bulan march 2006..kami pon bercouple.. tiap-tiap minggu  berDATING..memang gatal tahap dewa..hehehe..
masa itu aku agak bijak la..asal nk kuar je..aku bawa anak buah aku..lagipon mrmj suka dgn anak buah aku tuh..
sbb mulut dia cerdik sgt..comel plk tuh..cover baik punya..huhuhu...jahat kan aku dulu..
tp semua itu X lama..bila mrmj g study kat kolej pertaniaan malaysia..jauh tau kat kedah..
bermulalah episod CINTA JARAK JAUH KAMI..inilah ringkasannya..
                             
                                             aku                                             mrmj
  • Mei 2006                         Kelantan                                     Kedah
  • Januari 2007                   Melaka                                        Kedah
  • Julai 2007                       Johor                                           Kedah 
  • Januari 2008                  Johor                                           Johor
  • Julai 2008                       Johor                                            Kedah
  • Januari 2009                  Johor                                            Kelantan
  • April 2009                     Johor                                             Penang
  • Jun 2010                       Selangor                                       Penang
  • September 2010           Selangor                                        Perlis
  • SEKARANG                Selangor                                        Perlis

dr 2006 hingg sekarang dlm 1 tahun tuh, Xsmpai 5 kali kami jumpa+dating..sedih kan..
sllnye kami jumpa time raya puasa, raya haji, dan time mrmj dtg masa stady week..cuma tahun 2008 je BEST..
sbb mrmj kat keluang johor..dan aku kat batu pahat, johor..mrmj ade praktikal kat institut haiwan keluang.. ^_^..
 selepas itu berpisah lg kami..aku meneruskan study di johor..mrmj di kedah..mrmj abis blaja bln januari 2009.
menggangur dlm 4 bulan, pah tuh dpt kerja kat jabatan perikanan Penang..pah tuh bln september 2010..
mrmj di pindahkan ke jabatan perikanan Perlis..dan aku penghuni di negeri Selangor..skrg dua-dua dh KERJA..
lagi susah mahu jumpa..tp SABOR je la.. 
-_-!


inilah dia PENYELAMAT kami..^_^..


ayat utk hari ini-21042011-
..MENYAYANGI DAN DISAYANGI ADALAH SESUATU YANG TERINDAH..

..HARGAILAH SEBELUM TERLAMBAT.. 

2 comments:

  1. almost 5 years dah couple ekkk....
    seronok nyeee...
    ;)
    im eppy for you

    ReplyDelete
  2. kak: tolak campur darab bahagi..begitulah..^_^..

    ReplyDelete